Toosikannu Looduspark & hotell kodukord ja eeskirjad
Sisse- ja väljaregistreerimine
Kõik majutujad peavad täitma registreerimiskaardi – kas elektrooniliselt online check-ini käigus või kohapeal.
Registreerimiskaart peab olema täidetud täielikult ja korrektselt. Hotellil on õigus keelduda majutamisest, kui registreerimisvorm on täitmata või puudulikult täidetud.
Varajane sisseregistreerimine ja hiline väljaregistreerimine on võimalik ainult eelneval kokkuleppel ning vastavalt hotellihinnakirjale.
Hotellist lahkudes palume tasuda kõik kasutatud teenused.
Hotell ei majuta isikuid, kes rikuvad avalikku korda või kelle käitumine võib häirida teisi külalisi.
Hotellist sisse ja välja registreerimine (CHECK-IN / CHECK-OUT):
Individuaalkliendid
Peamaja ja Aidamaja: Check-in alates 15:00, check-out kuni 12:00
Karupahna: Check-in alates 14:00, check-out kuni 11:00
Grupid
Peamaja, Aidamaja ja Ale-Sepa: Check-in alates 14:00, check-out kuni 10:00
Karupahna: Check-in alates 14:00, check-out kuni 11:00
Saunamaja: Check-in alates 14:00, check-out kuni 11:00
Tasumine
Hotelli registreerimisel tuleb tasuda majutusteenuse maksumus vastavalt esitatud arvele. Hotelli teenuste eest, mida kasutati majutusperioodi jooksul, tuleb tasuda hiljemalt hotellist lahkumisel. Meie hotellis aktsepteeritakse kõiki levinumaid rahvusvahelisi krediit- ja deebetkaarte. Hotell ei ole kohustatud vastu võtma välisvaluutat, tšekke või vähemlevinud krediit- ja deebetkaarte.
Broneering
Broneering tagatakse kuni kella 18:00-ni. Hilisema saabumise korral teavitage palun hotelli kirjutades
info@toosikannu.ee või helistades tel: +372 489 8160.
Broneeringu kinnitamine
Kõik Toosikannu kodulehe kaudu või telefoni teel tehtud broneeringud kinnitatakse kinnituskirjaga, mis saadetakse kliendi e-posti aadressile.
Kui kinnituskiri ei ole sinu postkasti jõudnud, palun kontrolli ka rämpsposti (spam) kausta.
Kui kirja seal ei ole, võta meiega ühendust e-posti teel info@toosikannu.ee või helista numbril +372 489 8160, ja saadame sulle broneeringu kinnituse uuesti.
Kui broneering on tehtud kolmanda osapoole (nt Booking.com, Hookusbookus.com vms) kaudu, palume pöörduda otse vastava teenusepakkuja poole.
Broneeringu muutmine või tühistamine
Tühistamise või muutmise sooviga võta palun meiega ühendust e-posti teel info@toosikannu.ee või helista numbril +372 489 8160.
Aidamaja ja Peamaja toad
- Broneeringu tühistamisel vähemalt 48 tundi enne saabumiskuupäeva tagastatakse 100% ettemaksust.
- Kui tühistamine toimub vähem kui 48 tundi enne saabumist, raha ei tagastata.
Karupahna
- Broneeringu tühistamisel vähem kui 7 päeva enne saabumiskuupäeva raha ei tagastata.
- Tühistamisel vähem kui 14 päeva, kuid rohkem kui 7 päeva enne saabumist, tagastatakse 50%ettemaksust.
Saare saun
- Broneeringu tühistamisel vähem kui 7 päeva enne saabumiskuupäeva raha ei tagastata.
- Tühistamisel vähem kui 14 päeva, kuid rohkem kui 7 päeva enne saabumist, tagastatakse 50%ettemaksust.
Saunamaja
- Broneeringu tühistamisel vähem kui 7 päeva enne saabumiskuupäeva raha ei tagastata.
- Tühistamisel vähem kui 14 päeva, kuid rohkem kui 7 päeva enne saabumist, tagastatakse 50%ettemaksust.
Tasu lisainimese eest
Tubade hinnad kehtivad ühele kuni neljale inimesele, vastavalt toa tüübile. Lisainimese eest tuleb tasuda lisatasu vastavalt hinnakirjale. Kõik külalised, keda ei ole registreeritud hotelli külastajateks, peavad lahkuma hiljemalt kell 23:00 või registreerima ennast hotelli külastajana. Korraga on lubatud hotellitoas viibida lisaks registreeritud klientidele kuni kahel inimesel.
Laste majutus
Kuni 3-aastase lapse majutus koos vanematega on hotellis tasuta. Soovi korral saab kasutada beebivoodit. Kuni 3-aastasele väikelapsele beebivoodi tasuta.
4-15 aastase lapse majutusel rakendub lisatasu. Soovi korral pakume võimalust kasutada lisavoodit.
Alaealiste majutamise kord
Hotellis võib iseseisvalt peatuda vähemalt 16-aastane isik.
Majutumiseks on vajalik eestkostja kirjalik nõusolek, mis võib olla saadetud e-kirja teel või muus kirjalikus vormis.
Nõusolekukiri peab sisaldama järgmisi andmeid:
- alaealise ees- ja perekonnanimi
- sünniaeg
- saabumis- ja lahkumiskuupäevad
- eestkostja nimi ja kontaktandmed
Ilma eeltoodud tingimuste täitmiseta ei majutata alaealisi isikuid.
Broneeringule lisatakse alati vanemate või eestkostja kontaktandmed.
Majutudes täidab alaealine registreerimiskaardi tavapärasel viisil.
Hotell ja selle töötajad ei vastuta alaealise iseseisva majutumise ajal tema tegevuse ega turvalisuse eest.
Alla 16-aastased isikud võivad hotellis peatuda ainult koos täiskasvanud saatjaga.
Hommikusöök
Värske ja rikkalik hommikusöök serveeritakse Peamaja ja Aidamaja külalistele Kaminasaalis ajavahemikus 8:00–10:00.
Karupahna ja Ale-Sepa puhkemajade külalistele toimetatakse hommikusöök otse nende majja kell 8:00.
Suitsetamise kord
Hotell järgib suitsuvaba hotelli põhimõtet.
Suitsetamine on lubatud ainult selleks ette nähtud ja tähistatud aladel.
Suitsetamine hotellitubades või muudel keelatud aladel on rangelt keelatud.
Lemmikloomad hotellis
Meil on hea meel, kui saabud koos oma lemmikuga. Palun anna broneeringut tehes sellest hotelli töötajatele teada, et saaksime sulle sobiva toa pakkuda. Lemmikloomaga majutus on võimalik ainult selleks ettenähtud tubades, kus kehtivad lisatasud ja erireeglid vastavalt loomapidamist käsitlevatele seadustele.
- Lemmiklooma omanik vastutab oma looma eest, sealhulgas võimalike materiaalsete ja tervisekahjude hüvitamise eest.
- Lemmikloom peab olema üldaladel ja õues alati rihmastatud.
- Meie kohvikusse on lemmikloomad teretulnud, ent palume tagada, et nad ei häiriks teisi külalisi.
- Palume mitte jätta oma lemmikut järelevalveta hotellituppa või puhkemajja. Kui vajad toast lahkumisel lühikeseks ajaks ära käia, palun pane lemmikloom turvaliselt puuri ja teavita sellest personali.
- Omanik hoolitseb selle eest, et lemmiku järel koristatakse – looma väljaheited tuleb panna kilekotti ja visata lähimasse prügikasti.
- Lemmiklooma omanik vastutab täielikult oma looma käitumise eest, tagades teiste külaliste turvalisuse ja mugavusening hüvitades vajadusel tekitatud kahju.
Parkla kasutamine
Hotelli juures olevat parklat on lubatud kasutada ainult hotellis peatuvatel klientidel või nende külalistel hotellis viibimise ajal. Hotell jätab endale õiguse teisaldada teiste isikute autosid või autosid, mis kujutavad ohtu isikutele, varale või keskkonnale. Toosikannu ala on varustatud valvekaameratega, kuid hotell ei vastuta parklasse jäetud autode ja nende sisu eest.
Turvalisus ja isiklikud esemed
Hotell ei vastuta külalise poolt valveta jäetud isiklike esemete kadumise või kahjustumise eest.
Hotelli üldkasutatavates ruumides ja parklas töötab videovalve, mis aitab tagada külaliste ja vara turvalisuse
Öörahu hotellis
Hotellis kehtib öörahu ajavahemikus 23:00–7:00.
Öörahu rikkumiseks loetakse teiste külaliste või hotelli töötajate häirimist heli-, valgus-, mehhaaniliste või elektrooniliste vahendite kaudu. Palume kõigil külalistel austada teiste puhkust ja tagada rahulik õhkkond kogu öörahu vältel.
Pretensioonide lahendamine
Kui teenuse kasutamisel ilmneb puudus või mittevastavus, palume esitada kaebus esimesel võimalusel, kuid hiljemalt kahe nädala jooksul alates puuduse avastamisest.
Pretensioon palume saata e-posti aadressile info@toosikannu.ee, märkides:
- avaldaja nime ja kontakttelefoni,
- tellimuse numbri,
- ning pretensiooni täpse kirjelduse.
Kaebuse menetlemiseks tuleb säilitada ostudokumendid (nt arve, leping vms), mis tõendavad pretensiooni asjaolusid.
Ilma tõendavate dokumentideta võib hotell jätta kaebuse rahuldamata.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ning avaldajaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Liitu uudiskirjaga ja saa inspiratsiooni järgmiseks seikluseks või unustamatuks puhkuseks.